Prelungire mandat administrator firmă SRL
Dacă mandatul administratorului tău se apropie de expirare, te putem ajuta să-l prelungești legal și să actualizezi documentele necesare.
PRET: 399 RON

Pentru înregistrarea în registrul comerțului a mențiunilor privind schimbarea membrilor organelor de administrare și/sau de conducere și modificarea datelor lor personale în cadrul unei firme, trebuie să parcurgeți următoarele etape și să depuneți documentele necesare:
- Documente necesare:
- Cerere de înregistrare – Un formular tipizat pe care îl veți obține de la Registrul Comerțului.
- Hotărârea/decizia organului competent – O hotărâre sau decizie emisă de organul competent al persoanei juridice care atestă schimbarea membrilor organelor de administrare și/sau de conducere. Aceasta trebuie să fie originală. În cazul Asociației Unice sau Adunării Generale a Asociaților, puteți utiliza modelele specifice.
- Actele de identitate – Copii certificate de parte ale actelor de identitate pentru noii membri ai organelor de conducere și de control sau pentru noul reprezentant al persoanei juridice care îndeplinește această calitate.
- Informații din cazierul fiscal – Dacă este necesar, informațiile din cazierul fiscal al persoanelor fizice care au obligația prezentării certificatului de cazier fiscal.
- Actul constitutiv actualizat – În cazul unor forme de organizare specifică, cum ar fi SNC, SCS, GIE și, după caz, SRL, este necesar să aveți actul constitutiv actualizat în original.
- Alte documente, în caz de necesitate – În funcție de situație, pot fi necesare și alte documente, cum ar fi declarații pe propria răspundere a persoanelor implicate, specimen de semnătură, certificat de cenzori, autorizații sau avize emise de autoritățile competente etc.
- Taxe – Pentru această procedură, vor fi aplicate taxe în conformitate cu prevederile legale. Detaliile privind taxele pot fi obținute de la Registrul Comerțului sau autoritatea competentă înregistrării firmelor.
- Depunerea dosarului:
Dosarul complet și organizat conform cerințelor autorității competente trebuie depus la Registrul Comerțului sau la organul responsabil cu înregistrarea firmelor, în funcție de sediul social al companiei.
Ia legatura cu noi
Înainte de a începe procedura, este recomandat să verificați legislația locală și să solicitați sfaturi de la un expert juridic sau contabil pentru a vă asigura că respectați toate cerințele legale specifice și pentru a facilita procesul de înregistrare a schimbărilor în organele de conducere ale firmei fără probleme.