Sari la conținut

Eliberare Registru Unic de Control PFA

Oferim servicii de eliberare a Registrului Unic de Control (RUC) pentru a atesta situația fiscală curentă a PFA-ului tău.

Registrul Unic de Control (RUC) este un document esențial pentru persoanele juridice înregistrate și autorizate la Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC) din România. Acesta înregistrează toate controalele efectuate în firma ta de către diverse autorități și agenții de control, precum cele în domeniul fiscal, sanitar, urbanism, calitatea în construcții, protecția consumatorului, protecția muncii, inspecția muncii, protecția împotriva incendiilor și altele prevăzute de lege.

Pentru achiziționarea Registrului Unic de Control pentru PFA, urmați acești pași:

  1. Depunerea cererii la ANAF: Reprezentantul legal al PFA (administratorul/titularul PFA) trebuie să depună o cerere la Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) pentru eliberarea Registrului Unic de Control. În cerere trebuie specificată firma pentru care se solicită eliberarea și informații despre sediul social și punctele de lucru.
  2. Documente necesare: Pentru a obține Registrul Unic de Control, veți avea nevoie de următoarele documente:
    • Cerere pentru eliberarea registrului unic de control (model disponibil la ANAF)
    • Copie a Certificatului de Înregistrare Fiscală (CUI) al firmei
    • Împuternicire (dacă persoana care depune documentele nu este reprezentantul legal)
    • Copie a actului de identitate al persoanei împuternicite
    • Copie a Certificatului Constatator pentru punctul de lucru (dacă se solicită pentru un sediu secundar)
    • Copie a declarației privind sediile secundare, înregistrată la ANAF
    • Copie a contractului de închiriere/comodat pentru spațiul în care funcționează punctul de lucru.
  3. Eliberarea Registrului Unic de Control: Registrul Unic de Control se eliberează de către ANAF din raza teritorială unde ai înregistrat sediul social. După achiziționarea registrului, asigurați-vă că îl păstrați la sediul social al firmei sau la punctele de lucru înregistrate la ANAF.
  4. Menținerea și actualizarea Registrului Unic de Control: Păstrați Registrul Unic de Control la sediul social sau la punctele de lucru și asigurați-vă că îl actualizați cu toate controalele și verificările efectuate în cadrul afacerii dvs.

Ia legatura cu noi

Noi va putem ajuta sa achizitionati Registrul Unic de Control fara prea multe batai de cap din partea dumneavoastra.