Suspendare activitate PFA
În situații în care ai nevoie să suspendi temporar activitatea PFA-ului, oferim asistență în procedurile de suspendare, astfel încât să respectăm cerințele fiscale.
PRET: 299 RON

Pentru înregistrarea mențiunilor privind întreruperea temporară a activității unei persoane fizice autorizate (PFA), întreprinderi individuale (II) sau întreprinderi familiale, este necesar să urmați această procedură și să pregătiți documentele corespunzătoare:
- Documente necesare pentru întreruperea temporară a activității:
- Cererea de înregistrare, în care bifați opțiunea „întrerupere temporară a activității până la data de…” – formular specific. Acest formular trebuie completat conform indicațiilor și detaliilor furnizate.
- Declarația-tip pe propria răspundere privind îndeplinirea condițiilor de funcționare/desfășurare a activității pentru sediul profesional și/sau sedii secundare sau, după caz, la terți – formular specific.
- Dacă este cazul, dovada privind împuternicirea persoanei desemnate să îndeplinească formalitățile legale (original).
Aceste documente trebuie depuse la Registrul Comerțului de pe raza județului în care sunteți înregistrați ca persoană fizică autorizată, întreprindere individuală sau întreprindere familială.
Rețineți că, conform legii, întreruperea temporară a activității nu poate depăși 3 ani de la data înregistrării mențiunii în registrul comerțului și înștiințării organelor fiscale.
Ia legatura cu noi
Pentru a evita orice neclarități sau probleme în timpul procesului de înregistrare a mențiunii privind întreruperea temporară a activității, puteți căuta asistență de la unul dintre specialistii nostril contabili.